2017. április 17., hétfő

Helyzetjelentés~

Nem nagyon szoktam ilyet, de no. Mi ez az új felhasználónév, tervezek-e írni valami hosszabbat a YOI fandomban, és amúgy lesz-e még valaha Hetalia, meg mi a helyzet a Miraculous Ladybuggal.

Tudom, hogy általában ilyet a ficek előtt szoktam (rossz szokás), de most ez megérdemelt egy egész bejegyzést~
Szerk.: utólag belinkelem, ami már kész van, így én is lehúzhatok párat a listából. 


Szóval ha valakinek feltűnt, akkor megváltoztattam a felhasználónevemet - a Susie-val nincs semmi bajom, viszont kicsit úgy érzem, a Lupin már nem illik hozzám, valahogy idegen a hangzása, és mostanában egyre jobban kezdek rájönni, hogy nem szeretnék egyetlen fandomhoz köthető nevet. Pár hónappal ezelőtt új kellett egy oldalra, amire felregisztráltam, turkáltam a különböző finnugor névlistákon, és így találtam erre a számi névre: Suonjar. Egy kukkot se tudok egyik számi nyelven még, de megfog a népzenéjük és a nyelvük, valamint az eleje a Suomi szóra emlékeztet (Finnország finnül), a jelentése pedig fénysugár, így nagyon megtetszett. Tudom, hogy a Susie Lupinként lettem ismert, nem is kívánok teljesen megválni tőle, de mégis szeretném legalább  megpróbálni az írói név váltást. A blog linkje egyelőre marad, mert a statisztikák szerint a többség nem a Mal einen Kreis alapján talál rá. 

És akkor szedjük össze, miket tervezek mostanában írni!



  • kitsune!Yuuri/felfedező!Viktor - és ennek a fantasymnak most tudom a végét. Az egy teljesen más kérdés, hogy nem tudom, mikor jutok el odáig, mert a jegyzeteim szerint hét fejezet lesz. Már van címe, szóval most mérlegelem, mennyire cseszek ki magammal, ha befejezés előtt elkezdem felölteni. Lenne rá igény? Valószínűleg. Azért ne kiabáljuk el. (És már hallom, Lejla, a kérdésedet: nem még mindig nem haladtam a sárkányos HongIce-szal, pedig már két és fél éve ígérgetem. Vannak is miatta álmatlan éjszakáim, ahogy a félbehagyott sellő!Yamuraiha miatt is. Mindkettőnek az a problémája, hogy elfelejtettem, mit akartam a végére. x"D) 
Rókatűz

  • Sara és Seung-gil barátkoznak - igen, én is meglepődtem, hogy együttműködnek a ficben. Van egy közös témájuk, a pasik. A novella végén várhatóan Phichit is beköszön, mert nem tudok ellenállni a Seungchuchu vonzásának. 
És róla mit gondolsz?

  • motoros OtaYuri - jól hallottátok, akarok írni a párossal. És összejövőfélben lesznek, ha Yuri hajlandó lesz kommunikálni velem, meg ha egyszer végzek a kutatómunkával Belső-Ázsia útjairól. Kell nekem olyan helyekről írnom, ahová nem mostanában jutok el. Van belőle egy fél oldal, és már véres a kezem.

  • Vitya hazaviszi a nővéréékhez bemutatni Yuurit - ezzel már kínosan régóta lógok, mert ugye zavar, hogy a Mesélő matrjoska vége nem egyezik a kánonnal, és nem akarom csak úgy félredobni Katyusha karakterét, csak mert a kánonban nem létezik (szurkolok érte, hogy a második évadban kapja Vitya egy tesót. légyszi.). Kapott egy félig finn férjet és két lányt. Miért ilyen könnyű saját szereplőket gyártani a YOI fandomban? Csak nézzetek Sashára, a Viktuurijaim felébe bepofátlankodik.
Очень приятно

  • különböző random szösszenetek, meg kései órákon jött ötletek (köszi, Brigi! ^^), és sok-sok-sok Seungchuchu, mert akkor is dolgozni fogok Seung-gillel, ha nagyon ellenáll (márpedig nem szabad alábecsülni, nagyon kis grumpy cat)
Például: A hódítás mestere

  • megmozgatja az is a fantáziámat, hogyan született Yuri új gálaműsora, és meg is ígértem a Facebook-csoportunkban

  • valahol el van dugva a gépemen egy novella a szocsi bankettről, csak le kéne tisztázni, eredetileg lett volna egy párja a barceloniaival, de annak már nem látom értelmét a Made of Sunshine vége után
A párja még hiányzik: Stammi vicino

  • és jej, elérkeztünk a Hetaliához. Néha elgondolkozom, miért nem végeztem még abban a fandomban, mármint tényleg mindent megírtam már, erre van egy befejezésre váló songfic a mappában egy Abba számra
Szerk.: kész, csak kínosan korhatáros.

  • meg egy szintén befejezésre váró, de jaj-ne-elfelejtettem-mi-a-vége pogány!Tinóval és viking!skandinávékkal, annyit tudok, hogy nem lesz vidám vége. Be kéne fejeznem a Vikingek sorozatot, mert az ihlette. Avagy mágiával, mitológiával és északi történelemmel bármire megvesztek.  
Helvegen

  • a Miraculous Ladybuggal én se tudom, mi a helyzet, de ha jön nyáron a második évad (reméljük, hogy jön!), akkor valószínűleg megihletődöm. Múltkor például csak egy rajz kellett hozzá, és hopp, szösz. Ott is volt egy hosszabb ötletem, csak... valahogy nem tudtam kidolgozni, és inkább ráhagytam. Talán egyszer előveszem.

Szerdáig még szeretnék felpakolni valami ficet (lehet, hogy még ma jön valami!), mert aznap este jön látogatóba egy barátnőm, és pár napig nem nagyon lesz időm meg energiám ficekkel foglalkozni. 
Valamikor a közeljövőben szeretném kicsit rendszerezni azt is, ami az oldalon van, mert egyes címkék alatt káosz van, meg jó lenne az aloldalakat is aktualizálni.

Ennyi lett volna, puszi~

4 megjegyzés:

  1. És mégis hol a sárkányos HongIceom a sárkányölő Iceyval és a sárkány Hongkongommal? QAQ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam én, hogy az említéseddel megidézlek a blogomon. :3

      Törlés
  2. A fantasy Vuktuuri jöhet nyugodtan! Egyből felkeltette az érdeklődésemet. *^O^*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A napokban valószínűleg fel is kerül az első fejezete, köszönöm az érdeklődést. ^^

      Törlés